sobota, 14 stycznia 2012

Jutro wyjeżdżam..:))

Jutro wyjeżdżam na zimowy obóz z BTZ. Będzie zajefajnie.!!! Znów spotkamy się prawie całą ekipą, jesteśmy jedną wielką taneczną rodziną.! Oczywiście będą zajęcia z różnych styli tańca, ale ja czekam na upragniony Modern;) Oprócz treningów tanecznych będą też zajecia na śniegu: narty lub snowboard. Ja idę na snwbd, zawsze chciałam się go nauczyć, a teraz mam świetną okazję.! Przyznam, że było trochę bieganiny za całym sprzętem, ale daliśmy radę.
Będę sie starać, o ile to bedzie możliwe, pisać króciutkie posty na blogu z mojego telefonu, więc wpadajcie czasem sprawdzić jak się bawię, co robimy, jak mi idzie nauka na snwbd i rozciaganie;) Po powrocie wstawię też trochę filmów i zdjęć z obozu. Mam nadzieję, że będziecie mieli fajne ferie.!

Pzdr dla moich bffs z pokoiku: Dominiki, Karoliny i Adelajdy.!
Już od jutra będziemy (nie)spały w jednym pokoju xdd
Majka.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.