poniedziałek, 13 września 2010

Szkoły tańca

Jak sami pewnie wiecie bardzo ciężko jest znaleźć odpowiednią szkołę tańca. Czasami poziom jest zbyt niski, lub jest za cięzko.. czasem instruktor Wam nie odpowiada, ale nie poddawajcie się! Tutaj, na moim blogu dowiecie się wszystkiego o tańcu więc...? Na co czekacie? Mam tu ofertę różnych szkół tańca. Obczajcie je.. OK? ;)
  • Egurrola Dance Studio
  • Kabaty Dance Dtudio
  • Swing Dance Studio
  • Studio Tańca Corte
  • M&I Sulewscy Akademia Tańca
  • Hakiel Akademia Tańca
  • Duet Dance Studio
Są to sprawdzone szkoły tańca. Do dwóch uczęszczałam, dwie inne są sprawdzone przez moje koleżanki, inna też jest świetna (wiem to bo zamierzałam do niej chodzić), z założycielką kolejnej szkoły jeżdżę na obozy taneczne, o następnej wiem, że jest dobra, a o jeszcze innej przeczytałam w internecie. Nie macie się czym martwić. Oczywiście nie pisałam byle jakich akademii tańca, o których pierwszy raz słyszę. Nie! To fantastyczne szkoły i napewno nauczą Was dobrze tańczyć. Jeśli szukacie miejsca, gdzie możecie nauczyć się poruszać na parkiecie to tu macie listę;] Powpisujcie kolejno w Google nazwy szkół i przeczytajcie trochę na ich temat. Możecie również poszperać po internecie i znaleźć szkołę w swojej dzielnicy! Jeśli pomogłam Wam wybrać, lub doradzić to bardzo się cieszę!!! ..A więc..? Do jakiej szkoły tańca będziesz chodzić???

Wasza Majka:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.