niedziela, 17 października 2010

..na temat tańca..

Myślicie czasami czemu to właśnie taniec jest Waszą pasją? A zastanawiacie się czemu inni ludzie też stawiają na taniec w planach na przyszłość? Przeprowadziłam wywiad z moimi koleżankami na temat tańca, ponieważ one też kochają DANCE. Dowiedzcie się co one sądzą na temat ich hobby:

Czemu tak kochacie taniec?
Natka C.:  „Kocham taniec, bo mnie odpręża i w tańcu zapominam o wszystkim, rozwesela mnie. Gdy tańczę nie myślę co aktualnie mnie dręczy i to najbardziej w nim lubię, potem jestem totalnie wyluzowana.”
Kamila W.:  „Mi taniec pomaga uporać się z problemami, dobry bit i ciało samo porusza się w rytm muzyki. no i taniec dodaje pewności siebie :D”  
Kasia K.: „Tak naprawdę to taniec jest moim życiem, światem . Po przez taniec mogę pokazać to co czuję w danej chwili i jaka jestem ;]”
 Marzena H.:  „Gdy tańczę uwalnia się we mnie energia, która drzemie we mnie, dance pokazuje moją zadziorną stronę charakteru :) Po prostu jestem sobą :D Poprzez taniec okazuję swoje skryte emocje :)” 
Bianka P.: „ Taniec jest wyrażeniem swoich emocji i uczuć < 3. I love dance <3”
Julia T.:  „Ja nie wiem dlaczego kocham tańczyć. Po prostu kocham bo tak już mam :P”
Monika W.:  „Ponieważ przez taniec można pokazać co się czuje , i dlatego kocham taniec. :)”
Izabela S.:  „Kocham taniec dzięki mojemu Patrickowi Swayze.” 
Jak sie zaczęła wasza przygoda z tańcem?
Basia K.: „Zakochałam się w tańcu już w przedszkolu. Trenuję od 6. roku życia
Marzena H.:  „Ja tańczę od 4. roku życia :D i jest to zasługa mojej cioci, która zauważyła, że mam niezłe poczucie rytmu :D :P
Byłam zwykła tancerką 14 lat.. teraz w tym zespole, w którym się uczyłam,  jestem Choreografem :D
Klaudia M.: „Tańczę od 10. roku życia ; D
koleżanka mnie zainspirowała ponieważ pokazała mi i nauczyła mnie jednej ze swoich choreografii.”
Magda M.: „Ja tańczę w zasadzie od urodzenia a dokładniej odkąd nauczyłam sie chodzić. Mama opowiadała mi ze jak tylko słyszałam muzykę, to juz próbowałam "tańczyć" . Trenować zaczęłam od  4./5. roku życia, jeśli dobrze pamiętam.”
Kinga K.: „Ja tańczę od 6. roku życia. Mama zapisała mnie na kurs tańca towarzyskiego , i tak to się wszystko zaczęło :) Taniec towarzyski tańczyłam już 7 lat.”
Sandra B.: „U mnie zaczęło się w sumie od ulotki, którą dostałam w szkole. Poszłam na pierwszą (gratisową) lekcję i od razu tak mi się spodobało, że na drugi raz poszłam się zapisać. Od tamtej pory poza tańcem nie ma dla mnie nic ważniejszego :)
Kamila W.: „Ja bym mogła ująć tak, że już z 10 lat taniec jest w moim sercu i już tyle trenuję :D ;p”
Daria R.: „Tańczę hip-hop już ładnych parę lat. to program You Can Dance mnie do tego zachęcił.”
Czym jest dla Was taniec?
Natalia C.: „Sądzę że częścią życia:)”
Julia T.: „Nie wiem.. to jest moje hobby, rzecz którą uwielbiam robić. :P”
Ja /Majka/: „Taniec jest dla mnie wszystkim. Nie tylko pasją.. to też styl bycia :D”
Basia K. : „Taniec jest moim żywiołem. To całe moje życie.”

Majka:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.