sobota, 17 września 2011

Inspirujące Zdjęcia Taneczne!

Nareszcie są! Dziękuję wszystkim, którzy przysłali mi te zdjęcia. Jestem Wam bardzo wdzięczna! A więc zaczynamy! Obejrzyjcie te fotki. Ludzie na tych zdjęciach uwielbiają tańczyć. To dzięki temu są zdolni do rzeczy niezwykłych, uwiecznionych na wspaniałych fotografiach. Może one was zainspirują..? Może, dzięki nim zobaczycie jak wspaniały jest taniec ..?











Widzicie teraz, że bez względu na wygląd, wzrost i wiek można tańczyć. Wystarczy mnieć marzenia i robić coś w ich kierunku!
Zdjęcia wyszły fantastycznie! A Wam jak się podobają?

Majka:)

2 komentarze:

  1. Mogłem też wysłać parę fotek, szkoda, że się spóźniłem. Bardzo pozytywne zdjęcia! :)

    Zapraszam na mojego bloga
    o tańcu i życiu prywatnym:

    www.danse-macabbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki .! Ale nigdy nie jest za późno :)

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.