wtorek, 27 września 2011

Postawiłam na Jazz .!

Hej kochani! Co tam u Vas .? U mnie świetnie :) Uwielbiam moją szkołę i klasę; uczę się tańca, który naprawdę mnie kręci. Jak na razie jest dobrze. Wybrałam Jazz i Taniec Współczesny, ponieważ te tańce mają w sobie coś magicznego! Tańcząc je czuję tą lekkość, ich delikatną energię, subtelność. To jest wspaniałe! Dopiero się uczę, ale już niedługo będę wymiatać ;) Moim instruktorem jest Sebastian Piotrowicz z programu "You Can Dance". Sebastian jest świetnym tancerzem i dobrym nauczycielem. Dzięki niemu jestem w tych jazzowych stylach coraz lepsza .!

Majka

1 komentarz:

  1. Tańcz, rozwijaj się, rób to co kochasz. Ja piszę, rysuję. Zapraszam do siebie, gdzie nowy fragment powieści pojawił się niedawno

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.