piątek, 17 grudnia 2010

kilka infooo..

  1. Uwaga! Postanowiłam, że co miesiąc będę robiła spis archiwum bloga, bo może post który już czytaliście znów Was zaciekawi, lub jeszcze go nie przeczytaliście.. to go przeczytacie:P
  2. Kolejną rzeczą jest to że jeśli macie do mnie jakieś pytanie, lub uwagę, albo chcecie mi coś powiedzieć, to piszcie. Wiecie gdzie mnie znaleźć: majka.blogspot@gmail.com.
  3. I jeszcze jedno.. bawcie się dobrze czytając moje artykuły, dzieląc się swoją pasją z innymi. Tak jak ja pisząc te posty.
  4. Aha, I... stańcie się obserwatorami bloga, będziecie mieli więcej uprawnień i na bieżąco będziecie dostawać informacje o nowych wpisach, filmach i ankietach. A to wszystko jest na mojej stronie.

Maja.. xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.