piątek, 17 grudnia 2010

Wspaniały talent.

Ostatnio przeglądając YouTube, szukając piosenki do układu znalazłam 14-sto (teraz już 15-sto) letnią Britney. To brunetka o niezwykłym talencie. Robi różne choreografie (ma ich chyba z 1000!), bierze muzę i nagrywa. Dziewczyna rusza się naprawdę wspaniale. Filmy wstawia do YouTuba, a nazwa jej kanału (taki Nick, lub Login, jak kto woli) to like2hiphop . Jeśli chcecie to wejdźcie i obejrzyjcie. Niektóre układy są udane, niektóre nie. Muzyka jest szałowa.. zakochacie się w jej ruchach. A jeśli nie spodoba Wam się to nic. Spoko, przecież każdy ma inny gust, nie?
To nie wszystko, ze robi "chorełki", ona jeszcze uczy tych ruchów w innych wideo'sach. Na opoczątek dałam Wam do pokazania parę filmików z prawej strony bloga- Polecane Filmiki. Zobaczcie ją. Polecam. 

Nie możecie się doczekać mojego kolejnego postu? Wiem ja też nie mogę. A wiecie o czym będzie? Nie?.. Ja też nie;PPP


<Majka. bez odbioru>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.