środa, 16 listopada 2011

Konkurs Talentów .!

Echu echu.. xD chora jestem :\ No cóż.. a tak w ogóle to HEJ .! Jak leci .? Muszę szybko wyzdrowieć, bo u mnie w szkole niedługo konkurs talentów .! Oczywiscie zamierzam przygotować jakąś chorełkę ;) Na razie myślę o muzyce i OBOWIĄZKOWO muszę się rozciągać .! Niestety jest to troche uniemożliwione przez tą durną anginę, ale jak tylko wyzdrowieję posiedzę sobie godzinkę w szpagacie xD ..tylko najpierw muszę się dostatecznie rozciagnąć:) Mam taki pomysł na układ: mieszanka Jazzu i Hip Hopu, co o tym myślicie .? Na początek Jazzik, wplotę też do niego kilka obrocików i wyskoków oraz turlania po podłodze xD Potem mocne, dynamiczne wejście i Hip Hop, może też jakiś trik z moją czapką - Hatting .! Co Wy na to .? Bo ja na to jak na lato .! Chyba rzeczywiście wybiorę ten Jazz z Hip Hopem .!

No i mam juz kandydata na muzę do występu.! Piosenka "Crookers" Royal T. Tytuł pewnie niewiele Wam mówi, ale raczej to znacie. Piosenka ma dużo akcentów, które bedą świetnym dodatkiem - ruch głową, klatką, opadanie... Super . ! To własnie ten song.


I jak podoba się .? A może ta piosenka i cały zamysł nie jest najlepszy ..? Dajcie znać :*
Majkaaaaaa xD

2 komentarze:

  1. jak dla mnie ta piosenka bardziej pasuje do house'u niż hh, zwłaszcza od 1:05 ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie to super pomysł, myślę, że fajnie to będzie wyglądało :) Może poprosisz kogoś żeby nagrał filmik i wstawisz na bloga? Byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.