niedziela, 20 listopada 2011

Taneczna sesja "od kuchni"

Wiecie jak wygląda sesja taneczna .? To właściwie to samo co zwykła sesja zdjęciowa. Nigdy na takiej nie byłam.. miałam przyjść na sesję Anny Popek ( ma się te znajomosci ;] ) ale niestety zachorowałam :/ Powiem Wam w sekrecie, że bardzo chcę mieć taką sesyjkę i prawdopodobnie już niedługo będę miała;) / musiałam się Wam troszkę pochwalić xD / Pokażę Wam teraz kilka zdjęć z tanecznej sesji fotoraficznej tancerza - Jakuba Łukowskiego. Kuba uczył mnie Lockingu na obozie tanecznym.





Wygląda na to, że taka sesja to super zabawa .! Same plusy xD Może juz niedługo napiszę Wam jak wyglądają kulisy takiej sesji tanecznej. Mojej sesji tanecznej ;)
M*jka

2 komentarze:

  1. szukalam wlasnie takiego bloga!:) masz jakies filmiki taneczne?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście to współczuję fotografowi, musi mieć dobry sprzęt żeby zamrozić zdjęcie w ruchu ;)

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.