wtorek, 29 listopada 2011

Urodzinowe show

Dopiero niedawno przypomniałam sobie że kilka lat temu koleżanka pokazała mi wystep Demi Lovato na jej 17 urodzinach. Demi tańczyła tam niezły New Style .! Taniec bardzo mi się spodobał, więc chcę Wam go pokazać. Osobiście niezbyt lubię Demi, ale tu wywarła na mnie duże wrażenie swoim tańcem .!
Filmy wstawiam na prośbę czytelniczki o imieniu Sophia, ponieważ chciała zobaczyć jakieś filmy taneczne. Niestety nie wiem kochana, czy chodziło ci ogólnie o jakieś video, czy o moje własne.?

Zobaczcie jak wyglądały próby do pokazania choreografii..


...i jak im wyszło na występie podczas jej urodzin .!


Niestety jakość filmów nie zależy ode mnie, tylko od Bloggera, ale to chyba aż tak strasznie nie przeszkadza xD .
Co sądzicie o jej występie i całej chorełce .?
Maaaajka

4 komentarze:

  1. rzeczywisdcie niezle tanczy... dodaj swoje filmiki !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi się jak tańczy ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok postaram się coś znaleźć;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no, fajny układ miała... Ciekawa jestem co będzie na 18- stkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.