piątek, 4 lutego 2011

Nowinka z YCD: po prostu tańcz!

Dedykuję ten post mojej koleżance Zosi R. Tak jak chciałaś Zośka:D

Uwaga, kochani! brat mojego kumpla jest w YCD!!! Nazywa się Tomasz P. i właśnie jest w Casablance. Może nawet w tej chwili ma praktyki ze sławnym tancerzem. Ale ja bym chciała być na jego miejscu. Bardzo marzę o załapaniu się do You Can Dance, a wygrana zwaliłaby mnie z nóg.  Tylko muszę być starsza oczywiście. Ale wracając do Tomka to zazdroszczę mu i bardzona niego liczę. Możliwe, że zobaczymy go w materiale z castingów i Casablanki. Mam nadzieję, że przejdzie go programu na żywo (w studiu). Trzymamy za Ciebie kciuki Tomek!!!

Powodzenia,
Majka i blogerowicze:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.