sobota, 12 lutego 2011

Wywiad z tańczącą koleżanką.. Basią:D

Niedawno przeprowadziłam wywiad z moją kumpelą. Ona uwielbia tańczyć, a z naszej rozmowy, którą tu opublikowałam dowiecie się o niej czegoś więcej. Zaczynajmy!

Ja (Majka): Na początek powiedz ile miałaś lat, kiedy zaczęłaś tańczyć.
Basia: Gdy miałam ok. 6 lat poszłam na pierwsze zajęcia, a tańcem zaczęłam się interesować ok. 4 roku życia.
Ja: Co było Twoim pierwszym tańcem?
Basia: To był balet.
Ja: Jak to się stało, że poszłaś na zajęcia, ktoś cię do tego namówił?
Basia: To było tak, że w pierwszej grupie przedszkola chodziłam na korektywę i zawsze na tych treningach podskakiwałam w rytm muzyki. Tak mi się to spodobało, że potem.. no... zaczęłam skakać więcej;P Zaczęłam męczyć mamę, zeby zapisała mnie na zajęcia i tak trafiłam na balet.
Ja: Podobał si się ten styl tańca?
Basia: No.. Zajęcia wyglądały tak, że rozciągałyśmy się, robiłyśmy "stójki", gwiazdy i inne ćwiczenia. Układów nie było.
Ja: Aha. A w tej chwili jaki taniec jest Twoim ulubionym?
Basia: Taniec Nowoczesny. Jest taką mieszanką różnych stylów.
Ja: Okey. Powiedz czy zaliczyłaś jakąś wpadkę związaną z tańcem?
Basia: No:) na występie w przedszkolu było dużo śmiechu, bo ja (z dwoma koleżankami) pomagałam młodszym grupom bo nigdy nie pamiętały choreografii. I raz gdy tańczyliśmy przed widownią pomyliły mi się kroki i zaczełam z grupą 1. tańczyć układ grupy 4. Wszyscy zaczęli się ze mnie śmiać! ;D
Ja: To nieźle. A co potem?
Basia: Gdy zeszłam ze sceny koleżanki powitały mnie śmiechem. Ja też się śmiałam, dla mnie też to było zabawne.
Ja: I przyjęłąś to normalnie?
Basia: Tak, nie stresowałam się.
Ja: To dobrze. Jeszcze powiedz czy masz jakieś wielkie marzenia związane z tańcem?
Basia: Chciałabym kiedyś być tak sławną tancerką jak Michael Jackson piosenkarzem.
Ja: Fajnie. A dążysz w tym kierunku?
Basia: Nie wiem czy będą jakieś konkursy taneczne, ale muszę się zorganizować i wreszcie porozciągać.
Ja: Super. Dzięki za rozmowę.
Basia: Dzięki.

Podobało się? Ah.. i jeszcze jedno! Kochana Basiu życzymy Ci spełnienia marzeń (tanecznych lub nie) i razem z blogerowiczami pozdrawiamy.

Majka

P.S. Chcecie zbłysnąć w necie? Swietnie tańczycie? Chcecie żebym przeprowadziła z Wami wywiad? Napiszcie na majka.blogspot@gmail.com mogę napisać o Was na blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.