sobota, 12 lutego 2011

Zdjecia z pokazu tanecznego.

Jeśli nie wiecie o co chodzi to zajrzyjcie do archiwum, znajdźcie i przeczytajcie post: "Relacja z pokazu tanecznego" ze stycznia 2011.
A więc: obiecywałam, że zamieszczę na stronie zdjęcia i.... oto one!

   To numer Dawida-Poping

 To niespodzianka, którą przygotowały widzom dwie instruktorki /od lewej/ Karolina (m. in. grupa w której jestem) i Linda. Zatańczyły do The time (Dirty bit) Black Eyed Peas'ów. To było coś genialnego.
 

                                           Ubrana w niebieskie i fioletowe bluzki grupa Funky.

Pan Maciek i jego Hip Hopowcy:) To było świetne.

A to my! Taniec Nowoczesny Zaawansowany. Podobno byliśmy nieźli;D <skromność>

A to dzieciaki, o których pisałam. Wyglądali śmiesznie w takim zestawieniu strojów. Byli dobrzy jak na młodziaków.

To wszystko co chciałam zaprezentować. Więcej fotek jest na
Dzięki za uwagę. Które foto jest wegług was najlepsze?=F
/Majka/

2 komentarze:

  1. Hej! Super blog, mogłabyś mi powiedzieć jak robisz tą ocenę na końcu?

    OdpowiedzUsuń
  2. tak spoko. o ile pamiętam... wchodzisz w komentarze i ustawienia i... napisz na maila to wszystko wytłumaczę:) majka.blogspot@gmail.com jakby co;P

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.