środa, 19 stycznia 2011

Tancerze. Serial.

Tancerze to serial o uczniach szkoły tanecznej we Wrocławiu (?) . Szkolą sie oni od Baletu, Tańca Towarzyskiego i innych, przez aktorstwo, śpiew, grę na instrumentach po historię sztuki i teatru. Pokazane są tam ich perypetie, przyjaźnie i miłości. Pokazane są też relacje między instruktorami i nauczycielami oraz ciężka praca tancerzy, aby osiagnąć swój cel. Czasem poleja sie łzy, czasem uśmiech pojawi na twarzy... różnie jest. Życie płata figle! Wracając do serialu, to już 3 seria. Fantastyczna! Opowiada o tancerkach takich jak m. in. Sylwia, Dorota, Inga i Marta oraz o tancerzach: Piotrku, Robercie, Mironie.. i wielu innych. Instruktorzy to: Alicja, Roma, Krzysztof, Jerzy.. Albo jakoś inaczej. Nie pamiętam. Ostatni raz oglądałam to 7 tygodni tem;]]]]
od lewej (serialowa 4): Sylwia, Piotr, Robert, Inga


O serialu dowiedziałam się od mojej przyjaciółki Natalki, która dała mi 1 sezon Tancerzy na płycie DVD na urodziny. Dzięki Natka! Serial jest super i bardzo go Wam polecam. Oglądajcie!


"Tancerze" czwartki, 21.45, TVP2

Pozdrawiam wszystkich!
Kocham Was i dziekuję, że mój blog tak Wam się podoba.
Majka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.