piątek, 21 stycznia 2011

Relacja z pokazu tanecznego.

To było wspaniałe wydarzenie taneczne. Wraz ze szkołą taneczną - Kabaty Dance Studio mieliśmy karnawałowy pokaz taneczny. Odbył się.. nieważne gdzie i o której:))) Miał miejsce 15.01.2011 i było fantastycznie. Przez cały semestr grupy przygotowywały się do tego pokazu i ciężko pracowały. Na początku wystąpiła grupa Hip Hopowa i bonusem, który przygotowali był Poping (patrz-post "Poping - co to takiego?"). Następnie zatańczyła grupa małych dzieci. I znów małych dzieci i... większych dzieci i.. Były dziewięcioletnie maluchy z pomponami i grupa 18+ również z pomponami. Panie z tej ostatniej, tak zwanej Bell Arto, były nieźle rozciągnięte, ale szczerze mówiąc niezbyt mi się to podobało. Występowało wiele grup i prawie wszystkie były takie same, bo miały podobne układy i w ogóle. Bardzo się zlewały i nie wyróżniały. Niektórzy tańczyli do takich piosenek jak Waka Waka (Shakiry) po hiszpańsku, czy coś..? Albo do Right Round (Flo Ridy) i Show Me The Money (Petey'a Pablo). Były też dzieciaki w T-shirtach i szortach oraz getrach z H-H'owymi czapkami. Ale to wyglądało;DDDD. Świetnie pokazała się grupa Funky. Wspaniale zatańczyła też grupa Tańca Nowoczesnego i T. Sportowego.

Nasz grupa (T. Nowoczesny Zaawansowany) była jako dziewiąta z kolei. Gdy na scenie tańczyła 8 grupa my ćwiczyliśmy za kulisami i bardzo zgrani tańczyliśmy układ wszyscy razem i równo, gdy... okazało się ze wchodzimy na scenę! Wszyscy stremowani (ja też;P) wbiegliśmy na scenę krzycząc. Ustawiliśmy się, muza zaczęła grać i.. jakoś wyszło. Nie! Podobno byliśmy jednymi z najlepszych, a jak skończyliśmy widownia biła wielkie brawa. Bardzo podobał mi się pokaz. Może kiedyś zrobimy konkurs tańca???

Majka <333... love
P.S. Nie wkleiłam żadnych zdjęć z pokazu, bo nie ma ich jeszcze na stronie internetowej, a ja nie wzięłam ze sobą aparatu. Wrzucę na bloga jak będą dostępne. przepraszam:(((

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.