środa, 19 stycznia 2011

Test - czy jesteś tańcoświrem???

Uwaga, tu mam zestaw pytań, odpowiadajcie szczerze, wyjdzie jakiś wynik. Niżej podany jest kod do rozszyfrowania kim jesteś i czy taniec jest czymś dla ciebie. W testach nie zawsze wynik jest prawdziwy i Was dokładnie odzwierciedla, ale pierwszy raz sama piszę test, a nie go rozwiązuje i jest mi trudno. Nie badźcie zbyt surowi:)))


1. Dyskoteka szkolna. Ty:
a) jesteś Królową Impry. Zapraszasz koleżanki stojace z boku do tańca. W kole tańczysz w środku.
b) tańczysz w środku koła, które tworzy klasa. Wszyscy się na cb gapią i naśladują, ale nieudolnie.
c) czasem podejdziesz do koleżanek, ale głównie stoisz z boku, chociaż chcesz zatańczyć..
d) czasem z kimś zatańczysz przytulańca, czasem postoisz, pogadasz..

2.Gdy ktoś spyta Cię "Czemu nie zatańczyłaś na konkursie tańca?" ty odpowiesz:
a) nie dali mi zatańczyć, wpychali się...
b) nie odpowiem tak, bo tańczyłam/łem, choć na początku miałam lekkiego stresa
c) to nie dla mnie
d) co? Ja tańczyłam/łem, nie pamietasz? Zajęłam/łem 1 miejsce.

3. Gdy tańczysz to:
a) z przyjaciółką lub przyjacielem
b) ja w ogóle nie tańczę
c) na maksa i dobrze do ostatniego kroku, z grupą taneczną
d) sama, bo tylko ze sobą czuję ducha tańca.. czasem z kimś, lub z zespołem tanecznym

4. W wolnym czasie:
a) robie różne rzeczy, leniuchuje.. czasem mam napięty charmonogram
b) zamykam się w pokoju i tańczę, rozciągam się, oglądam TV..
c) oglądam filmy m. in. taneczne szukam inspiracji do kroków, ćwiczę, gram na kompie
d) uczę się, myślę o krokach do układu, czasem czytam, wychodzę na dwór

5. Jak często gadasz o tańcu:
a) raczej rzadko, wole tańczyć, niż o tym gadać
b) 75% każdej rozmowy
c) troszkę mniej niż 50%
d) mało, to nie mój talent, choć czasem jest fajny

Najwięcej koloru zielonego: Jesteś Dance'omaniakiem! Bardzo lubisz taniec i żałujesz, że masz na niego tak mało czasu. Nie chodzisz na żadne zajęcia z tańca, choć to twój żywioł i dobrze się ruszasz. Troszke w siebie nie wierzysz, ale tańczysz superaśnie! Wszyscy mówią Ci, że świetnie DANCEujesz (tańczysz) i tym umiesz nieźle rozkręcić imprezę. Zapisz się na tańce, będziesz najlepsza/szy!;PPP

Najwięcej koloru rożowego: Jesteś Niezakręcony na punkcie tańca=] On Ci nie przeszkadza, choć masz inne talenty. Lepiej je wykorzystujesz i masz większe umiejętności niż DANCE. Czasem lubisz potańczyć.. ale to bardzo rzadko:)))

Najwięcej koloru niebieskiego: Jesteś Tańcoszaleńcem! taniec to twoja pasja, choć nie jedyna. Naprawdę dobrze tańczysz. Jesteś jedną z najlepszych osób w grupie tanecznej, chociaż czasem nie masz odwagi. Nie bądź nieśmiała/ły! Otwórz się! Masz się czym chwalić, gdy się przełamiesz i zaczniesz tańczyć, nie tylko na zajeciach, ale też w szkole lub z przyjaciółmi to, zapewniam, wszyscy padną z wrazenia:DDD

Najwiecej koloru fioletowego: Jesteś Tańcoświrem! Masz talent. Uwielbiasz tańczyć, to całe twoje życie. Wiele osób mówi, że jesteś fantastyczna/ny w ruszaniu się na parkiecie. I mają rację. Nie przerywaj ćwiczeń. Możesz być jeszcze lepsza/szy! Czy to możliwe? Nie! Jesteś najwspanialsza/szy w szkole i nie tylko. Wiążesz swoją przyszłosć z tańcem i to dobry wybór. Powodzenia! :FFF

Mam nadzieję, że wyszło Wam coś sęsownego.
Pozdrawiam gorąco,
Majka:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.