piątek, 11 marca 2011

Agustin Egurrola, jego szkoła tańca i autograf ze zdjęciem:)

Na pewno wiecie kim jest Agustin Egurrola, a jeśli nie wiecie to napewno się teraz dowiecie. Jednak jeśli Ci, co już wiedzą kim On jest to dowiedzą się wielu ciekawostek po przeczytaniu tego artykułu...
Nieważne .! Wracajęc do tematu chciałam Wam trochę przybliżyć historię tego fenomenalnego tancerza, który (jak to niektórzy mówią) wniósł taniec do Polski.

Agustin Egurrola urodzony w 1968 roku jest wieloletnim tancerzem. Jego ojciec pochodzi z Kuby, jego matka jest Polką. Agustin odnosił wielkie sukcesy! Między innymi 12-krotne Mistrzowstwo Polski. "Spoczywał na laurach" (inaczej był niezły i wygrywał ;D ) w tańcach latynoamerykańskich. Kształcił się u wspaniałych, znanych tancerzy. Jest jurorem w licznych konkursach i turniejach tanecznych. Jest również przewodniczącym jury w "You Can Dance: po prostu tańcz!" Posiada własną szkołę tańca: Egurrola Dance Studio oraz jakby taki młodzieżowy odłam tej szkoły- Egurrola Kids . W 1993 założył taneczną grupę Volt. Ciekawe: nazwa volt pochodzi od tancecznego kroku w Tańcu Towarzyskim i osobiście myślę, że właśnie ta "figura" natchnęła Agustina do nazwania tak grupy. A na temat Voltu... zespół był tak niezły, że w 1996 został profesjonalną, zaawansowaną grupą. Żoną Egurroli jest tancerka Nina Tyrka, z którą kiedyś miałam zajęcia. (Nina jest śliczna i cudownie tańczy) . Sądzę, że nic nie musicie wiedzieć więcej, bo i tak wiele z tego nie zapamiętacie. A oto bonus:
Autograf, który dał mi Agustin na imprezie jego taneczniej szkoły. Z dedykacją dla Mai, czyli mnie=]]]

Do napisania.
Majka

1 komentarz:

  1. Taka mała poprawka: Egurrola Dance Kids :)
    proszę, odpisz na mojego emaila
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.