niedziela, 13 marca 2011

Roztańczone bransoletki.. ;P

Ten post akurat nie nadaje się dla chłopaków więc.. nie czytajcie tego! Dziewczyny jeśli chcecie fajnego dodatku do waszej garderoby wybierzcie sobi kolory, kupcie mulinę (taka grubsza nitka) i zacznijcie pleść: roztańczone bransoletki .! A jak to zrobić?

mały wstęp: kiedyś widziałam jak koleżanka ma kolorowe bransoletki z muliny, więc weszłam w Google i wpisałam : bransoletki z muliny. Wyskoczyła mi pewna strona z "przepisem" na fajową, mulinową biżuterię. Zaczęłąm robić bransoletki: fikuśne, kolorowe, paskowane, wyplatane, strzałkowane i inne..

Aby zrobić roztańczoną bransoletkę wejdź na stronę www.dasia.pl tam wszystko jest wyjaśnione krok po kroku. Jeśli już macie za sobą kilka bransoletek, a wasze palce są już wprawione możecie upleść bransoletkę z napisem "DANCE". Ja już mam zamiar taką zrobić. Kiedy skończę, zrobię zdjęcie i pokażę ją Wam. A wy weźmiecie się za plecienie?

Majka:)
P.S. Tak, tak. Tak się właśnie pisze."Bransoletka", a nie branzoletka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.