piątek, 25 marca 2011

Statystyka!

Już ponad 5000 wejść!!!
5000 osób widziało moją stronkę. blog jest na prawdę popularny i strasznie się z tego cieszę! Szaleję z radości. W tej chwili mam lekką głupawkę:B Chciałam podziękować Wam za to, że czytacie moje posty i polecacie bloga znajomym. To dzięki Wam może cieszyć się ogromną ilością odwiedzających. Jeśli już jesteśmy przy podziękowaniach możecie podziękować mi za to, że w moim blogu znajdujecie coś dla siebie i że macie miejsce w którym możecie przenieść się w odległy świat tańca. To wspaniałe. Dziękuję.

Gorące Pzdr dla Wszystkich.
Majka:*

2 komentarze:

  1. Twój blog jest na prawdę fajny, więc nie dziwię się, że masz aż tyle wejść! Liczę, że będziesz miała jeszcze więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję. Majka.

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.