piątek, 10 czerwca 2011

Dancehall ..!

W ostatnią niedzielę byłam na szalonych zakupach w Złotych Tarasach. Było zawodowo! Kupiłam genialne ciuchy, a w tym super pumpy na treningi taneczne. Ale nie o tym mowa. Dowiedziałam się czegoś o Dancehallu! Myślę, ze powiem Wam wystarczająco. Dancehall jet dynamiczny i szybki. Trzeba mieć wyćwiczone mięśnie tyłka (hahaha) i umieć ruszać biodrami. Niektórzy uważają, że niema określonych Dancehallowych ruchów, ale jeśli się to lubi, to w duszy ma się te kroki! No a inni twierdzą, że to House, lub Hip Hop połączony z Sexy Dance no i to też może być prawda. Pójdźcie na Dancehallowe treningi i postawcie własną teorię:)

Majka

PS. Bardzo Was przepraszam, ze tyle nie pisałam, ale jest koniec roku, a wtedy zawsze jest najwięcej pracy. Sądzę, że w też pracujecie.

1 komentarz:

  1. uff jakiś post... już myślałam, że ci się coś z tymi płucami stało i znów jesteś w szpitalu :)

    a ja też mam pokazy :) we wtorek i w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.