piątek, 17 czerwca 2011

Moje roztańczone wakacje;-)

Mam średnią 5.7 i 37/40 pkt. z testu szóstoklasisty! Nie myślcie, że jestem jakąś kujonką. Po prostu uczę się do klasówek i wiem jak podejść nauczycieli na "ładne oczy" i się im podlizać:) Mam nadzieję, że dostanę się do wybranego przeze mnie gimnazjum, ale do tego czasu mam jeszcze przed sobą całe wakacje! Jadę na obóz taneczny i harcerski. Nie będzie mnie od 25.06. do 7.07. ale jakoś będziecie musieli to przecierpieć. Oczywiście tuż po powrocie wstawię fotki z kolonii i opiszę taneczny wyjazd. Będzie na nim oczywiście dużo tańca, kajaków, pływania, opalania, zabawy, szalenia oraz wariowania w gronie najbliższych kumpeli i przyjaciółek. Cały rok czekałam na naszą kochaną BT Zofię! Przy okazji pozdrawiam moje kochane szajbuski: Wika, Domcia, Karola, Kasia B. Kasia i Małgosia, Basia O., Ala K. i inne! Tęsknię dziewczyny:***
A przez całe wakacje Wy też możecie przysyłać zdjęcia wszych wyczynów: mostki, sznurki, szpagaty, pozy taneczne, ujęcia z dyskotek i imprez  lub coś takiego, jak obok. Pokażę je na blogu, dostaniecie gwiazdkę w rankingu i powalczycie o fajne nagrody rzeczowe!
Majka:D
Jeszcze napiszę przed wakacjami. Czekajcie na posty!

1 komentarz:

  1. dzięki za pozdrowienie skarbie!! :*
    najlepszy obóz <3 hah, kocham nasz pokój 28 :*

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.