wtorek, 21 czerwca 2011

Muza. Moje mądrości. Taniec Nowoczesny

Coś, co mnie nakręca, muzyka, która sama rusza moim ciałem. Nie mogę ustać, kiedy ją słyszę. Muzyka to bardzo ważna część kazdego tańca. Bez niej tancerz nie prześle emocji widzom. Pokażę Wam te piosenki, które wyzwalają we mnie ducha tańca. Właśnie ich słucham i skaczę na siedzeniu przed komputerem:D No.. moze teledyski nei są przyzwoite, ale nawet na nie nie patrzę. Są idalne do Tańca Nowoczesnego, który tańczę. Wow!






Też czujecie ten rytm? Właśnie po to je Wam pokazałam. Misja spełniona! Tańczmy!
Majka . !

2 komentarze:

  1. Świetnie, że tańczysz. Ja lubię tańczyć na imprezach etc, ale absolutnie niezawodowo :D
    Za to kocham oglądać YCD i zazdroszczę tych zdjęć z poprzedniego posta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah czuje ten rytm ol yeeaa :)

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.