piątek, 3 czerwca 2011

B'boye z Metra Centrum. Film.

Przychodzą, rozkładają kartony i stawiają boomboxa. Zaczynają tańczyć B'boying. Dobrze się bawią, pokazują swój talent, a czasami chcą przy tym zarobić. Kto? Odważni tancerze, którzy nie wstydzą się oceny i.. chyba nie mają co robić:) m z mamą do lekarza, a gdy byłyśmy na Metrze Centrum zobaczyłyśmy czterech B'bojów. Postanowiłam ich nagrać, żeby podzielić się tym z Wami. Sory, za tych przechodzących ludzi. Próbowałam stanąć w takim miejscu, żeby nie przechodzili mi przed telefonem, ale nie da się - w końcu jest tam tyle ludzi! Mimo tego, zobaczycie namiastkę tego, co oni robią tam godzinami!


Fajni, prawda? Mi tam to się podoba. Moim zdaniem mają poziom Michała z You Can Dance. To bardzo efektownie wygląda, chociaż musieliby odnaleźć się też w innych stylach tańca, by załapać się na YCD.

Bardzo przepraszam za jakość, ale na fonie jest dobra, a Blogger wszystko niszczy, bo nie obejmuje jakiś megapikseli. :(

Majka;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.