sobota, 18 czerwca 2011

Moje taneczne osiągnięcia.

Dziś chcę Wam pokazać moje osiągniecia zwiazane z tańcem. Oto one:


medal za 1 miejsce w kategorii "solo".. 
.. z Turnieju Tańca kolonii BTZ z czerwca 2009 roku

 puchar za zajecie 1 miejsca w Konkursie na solówki Kabaty Dance Studio

medal 2 miejsca w kategorii "duety"..
... otrzymany na Turnieju kolonii BTZ w czerwcu 2009 roku

medal za 2 miejsce kategorii "duety"...
 .. z Tanecznego Turnieju kolonii BTZ z lipca 2010


 To wszystko, co na razie zdobyłam, oprócz dyplomów. Ale nie będę ich pokazywać, bo każdy wie jak wyglądają. Napewno dostanę więcej medali, bo zamierzam zgarnąć kolejne pierwsze nagrody z Turniejów kolinii BTZ! Konkurencja nie ma szans:)
 
Wasza Majka

2 komentarze:

  1. Jej, Majka. Gratulacje! Nie wiedziałam, że masz tak dużo nagród!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh też bym chciała tak tańczyć jak ty !.Życze ci abyś poszła do YCD i wygrała bo to absolutnie ci sie należy :)

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.