środa, 16 maja 2012

Kroki w Dancehallu

Elo! Co tam u Was, trzymacie się? Ja jestem trochę przeziębiona :// Zorientowałam się, że już dawno nie pisałam Wam nic o stylach tanecznych, więc muszę to nadrobić. Dzisiaj piszę o Dancehallu. Moje dwie przyjaciółki z klasy, Ola i Mary <3, chodzą na Dancehall do EDSu i strasznie im się to podoba. Już kiedyś pisałam o tym stylu tanecznym, ale dziś trochę to rozwiniemy. Wbrew pozorom nie jest to tylko machanie tyłkiem. Nieee, ten styl polega też na krokach. Oto kilka z nich:
  • Butterfly
  • Scooby Doo
  • Brush Ur Teeth
  • And One
  • Falling Boy
  • Parachute
  • Footloose
  • Chaplin
  • Gimmi Space
  • Worm
Fajne mają nazwy, c'nie? Ogólnie jest tych kroków więcej niż możecie sobie wyobrazić - ponad 450. Serio. Mistrzowie tego stylu znają prawie wszystkie nazwy i umieją wykonać te kroki! To jest dopiero coś! Jeśli chcecie poznać więcej nazw i spróbować się troszkę nauczyć Dancehallu kliknijcie tutaj (: .

Majka

4 komentarze:

  1. Scooby doo to nie krok dancehallowy, tylko lockingowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taniec ciągle się rozwija i jest w nim coraz więcej kroków. W każdym stylu. Nie przeczę, że Scooby Doo to krok Lockingowy, ale jak widać w Dancehallu też powstał. Może nie jest to ten sam ruch, tylko nazwa ta sama, ale krok inny:)

      Usuń
  2. Dancehall jest super, polecam wszystkim!!!!!!!! <3
    Fajny blog Majka :p

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.