sobota, 5 maja 2012

Moje marzenia i cele..

Każdy z nas ma jakieś marzenia. Moim jest stanie się najlepszą tancerką, jaką tylko mogę być. Jest to jedno z wieeelu moich marzeń. Tych dużych i małych. Tych zwykłych oraz wręcz niemożliwych do spełnienia. Jednak to marzenie nie jest wcale tak trudno spełnić. Wszystko zależy ode mnie. Jeśli będę się bardzo starać, to marzenie stanie się prawdą - spełni się. Tak, to nie jest takie nierealne. Pomyślcie, ilu jest świetnych tancerzy na świecie.. Oni umieją takie wspaniałe rzeczy, są tak rozciągnięci i kiedy na nich patrzymy to myślimy sobie w duchu "Jak on to robi? Ja nigdy nie będę taka dobra..." A jednak i my i oni jesteśmy ludźmi, nic nas nie różni, więc my też możemy osiągnąć coś takiego. Wystarczy tylko w to uwierzć, nic więcej. Bo wiara sprawia, że coś staje się realne. Dlatego ja nie przestaję wierzyć i ciągle trwam w przekonaniu, że kiedyś będę świetną tancerką. Oczywiście trzeba też mnóstwo pracy, ale to właśnie pasja sprawia, że człowiek jest w stanie zrobić rzeczy nimożliwe i dzięki motywacji do osiągnięcia celu przekracza wszystkie swoje możliwości.
Majka.

1 komentarz:

  1. Powodzenia w osiąganiu celu :) Pamietaj, że najważniejsza jest systematyczność!
    Szkoda, że mnie się to nigdy nie uda...

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.