piątek, 4 maja 2012

Warsztaty z Hip Hopu i House'a :D

Eloooo! Co tam? U mnie spoko, spotkałam się dzisiaj z Wiktorią i miałysmy iść do Starbucksa i Subwaya, ale jednak byłyśmy w Skoku na Sok, KFC, Złotych i Domach Centrum, poszłyśmy też do Bubbleology i piłyśmy ohydną Bubble Tea z taro i tapioką (cokolwiek to jest xdd). Więc dzień spędziłam miło, ale nie o tym dzisiaj piszę. Chciałam Wam powiedzieć, że zbliżają się fantastyczne warsztaty taneczne dla wszystkich miłośników styli ulicznych!

 SĄ TO WARSZTATY Z HIP HOPU I HOUSE'A!
  • 13 MAJA (NIEDZIELA)
  • W AKADEMII TAŃCA HAKIEL - UL. NIEPODLEGŁOŚCI 80
  • WARSZTATY ORGANIZOWANE SĄ PRZEZ HIP HOP GROOVE FESTIVAL (o którym niedługo napiszę), A NIE PRZEZ SAMĄ AKADEMIĘ HAKIELA
  • POZIOMY: POCZĄTKUJĄCY, ŚREDIOZAAWANSOWANY I ZAAWANSOWANY
  • KOSZT - 60zł ZA KAŻDE ZAJĘCIA, OPRÓCZ WARSZTATÓW Z CO JEST CREW - Z NIMI ZA 70zł
GODZINA / STYL / INSTRUKTOR / POZIOM / SALA:
  1. 13.00 - 14.30 / HOUSE / ERIC / ŚR. i ZA. / DUŻA
  2. 15.00 - 17.00 / HIP HOP / CO JEST CREW / SR. i ZA. / DUŻA
  3. 17.30 - 19.00 / HOUSE / CLARA / ŚR. i ZA. / DUŻA
  4. 15.00 - 16.30 / FOOTWORK IN HOUSE (czyli praca nóg w Housie), JACK&STYLE / JOLANDA / PO. i ŚR. / MAŁA
  5. 17.00 - 18.30 / WACKING / KAJA / PO. i ŚR. / MAŁA
WSZYSCY ZAINERESOWANI - ZAPISUJCIE SIĘ TUTAJ .

Bardzo możliwe, że ja też pójdę na te warsztaty, tylko muszę ogarnąć jakąś ekipę, albo chociaż koleżankę i idziemy!
Więc do zobaczenia 13. maja;)
Maja;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.