czwartek, 3 maja 2012

Zdjęcia przy Wyścigach = nowe tło.

Heeej! Robiliscie dziś coś ciekawego? Ja byłam z rodzicami na rowerach, ale było całkiem fajnie. Pojechałam też do tego muru przy wyścigach, na pewno kiedyś obok niego przejeżdżaliście, taki dłuuugi mur z graffiti. No, to wiecie o co chodzi. Zrobiłam tam dużo fotek, a to tylko kilka z nich.


 
podoba mi się przekaz tego tekstu "Czasami to, w co wierzysz jest bardziej realne, niż rzeczywistość"


Niektóre poprzerabiałam, a niektóre nie. Wiem, że jestem na nich tylko w jednej pozie, ale ona mi sie podoba i chodziło mi o to, żeby porobić zdjęcia i wybrać z nich jedno, na tło bloga.

A wy co o nich sądzicie, która Wam się podoba? Mam robić więcej takich fotek? Piszcie, to dla mnie bardzo ważne, a przecież nic nie kosztuje i nie tracicie przy tym dużo czasu:*
MAJKA.

3 komentarze:

  1. Zdjęcia super, jesteś bardzo fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rób więcej, miło się je ogląda, pokaż nam też inne pozy :)

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.