czwartek, 5 maja 2011

Ankieta

Po prawej stronie bloga widzicie ankietę. Dotyczy ona Fun Clubu bloga na Facebooku. Ten pomysł nie wypala i proszę Was o zdanie. Mam zamiar FC usunąć, ale pytam was o zdanie - "czy to dobre rozwiązanie?". Ale fajnie zrymowałam;) Wracając do tej sprawy po prostu nie wiem, czy to czytacie i czy to Was obchodzi, więc proszę weźcie udział w sondzie, większość głosów zadeyduje i przesądzi o istnieniu Fun Clubu.
Majka .
Wzieliście udział w ankiecie?
PS Widzicie, że zaczęłam pisać posty codziennie, więc codziennie możecie spodziewać się czegoś o tańcu. Wchodzcie codziennie, czytajcie i komentujcie moje notki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.