sobota, 14 maja 2011

Spotkanie z gwiazdami part 1

Jak zapewne wiecie, jeśli czytacie Fun Club Bloga na FB, dzisiaj byłam na spotkaniu z 6 taneczami, którzy jeszcze nie odpadli z You Can Dance.
Przy rogu ulic: Hożej i Marszałkowskiej tłum ludzi (głównie nastolatek) zebrał się wokół ekipy z tancerzami, głośnikami i ogromnymi, rażącymi po oczach reflektorami. Ja przyjechałam na miejsce pół godziny po rozpoczęciu show ale chłopaki i dziewczyny jeszcze przygotowywali się do tańca. Muza cały czas grała - imprezę podkręcały aktualne hity, które cały czas jeszcze dźwięczą mi w głowie. Raz po raz kamery kręciły tancerzy i (pewnie) pokazywały ich taniec w "Dzień Dobry TVN", ponieważ wszystko odbywało się ( na dworzu, na słońcu! :] ) przed studiem DD TVN. Zabawa była fantastyczna: autografy, zdjęcia, filmy.. no i przede wszystkim taniec! Ćwierćfinałowa szóstka tancerzy była cudowna! Każdy zatańczył solowkę, poruszał się trochę w parach i w trójkach - dziewczyny kontra chłopaki! Wszyscy byli pozytywnie oraz miło nastawieni. Najlepsze wrażenie zrobił na mnie.... nie wiem kto! Każdy jest na prawdę fajny. Nawet przekonałam się do Dominika, którego zbytnio nie lubiłam, a teraz bardzo na niego liczę! Żebyście też przeżyli to co ja, pokażę Wam najpierw moje zdjęcia z autografami gwiazd, a w jakimś kolejnym poście ich zdjęcia oraz filmy z tańców, o których napisałam wyżej. Jeśli YCD i firma ich promująca (Diverse) jeszcze raz zrobi coś takiego, to pójdę na 100%. Oto foty autografów!



 






 


 
Fajne, no nie? Gdybyście poszli, też byście mieli. A może tam byliście i macie takie same? To piąteczka, witajcie w klubie!
Majka:)


2 komentarze:

  1. Wiesz co?
    Fajny był też post, u mnie są już dwa nowe :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Też takie chce, zbieram autogfrafy-mam cały zeszyt, chociaż od roku już go niekontynuuje.:(

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.