sobota, 7 maja 2011

Rumba

Ponad 1500 osób przeczytało posta o Tańcu Towarzyskim, więc postanowiłam zainteresować Was czymś, o czym lubicie czytać - Rumbą. To będzie mieszanka - wszystko razem. A więc Rubma to Taniec Towarzyski Latynoamerykański. Jest to taniec wolny i piękny. Polega na przeprostach w kolanach oraz uginaniu ich z gracją. Kobiety kręcą biodrami i są zmysłowe ;) (hahaha) a fececi chcą je zdobyć i tak dalej. To mój ulubiony z Tańców Towarzyskich.  Nie będę Wam mówiła 'na ile' liczy się Rumbę i jak się akcentuje, bo trudno jest to wytłumaczyć, a wy raczej łatwo nie zrozumiecie. Ja się trochę na tym znam, więc po "liczeniu" umiem rozróżnić jaka piosenka pasuje do jakiego tańca, przez tempo. A tu, na dole widzicie video z songsami idealnymi do Rumby. To oczywiście, tylko przykłady, ale mogą Was zainspirować, czy coś.



                                           
To są śliczne piosenki i wspaniałe przykłady muzyki do Rumby. To na tyle z Tańców Towarzyskich. A i przepraszam, że ostatnio nic nie napisałam ale w piątek 5 godzin biegałam po lesie, a wczoraj pół dnia spędziłąm z przyjaciółką - Natką;) Najpierw Coffee Heaven, potem krótki spacerek, następnie odwiedziny mojego domu, a na koniec wariowanie w jej chacie;D
Już zapisujecie się na Taniec Towarzyski?
Majka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.