piątek, 13 maja 2011

Podsumowanie konkursu

Dziś po południu był jakiś problem z Bloggerem, więc piszę teraz - jest 21.39.
Wczoraj pisałam posta, ale cos się spieprzyło i.. och, sama nie wiem. Teraz to nie ma sensu. Przepisywanie tego... Spry, jestem wkurzona.

Konkurs zamknięty.
Zwycięzców już wpisałam w poście " Konkurs 'skreślanka' " z 11.05.
Możecie tam przeczytać o wynikach, no i już zabieram się za nagradzanie zwycięzców!
Wiecie, że dziś piątek trzynastego?
Ja nie jestem przesądna, szczerze mówiąc wkurza mnie gdy ktoś robi symboliczne "twu, twu", bo powiedział coś złego na inną osobę, denerwuje mnie przesąd czarnego kota, drabiny, stłuczonego lustra i przewróconej solniczki!
To wszystko jest głupie!
Wracając do tematu widzę, że dobrze znacie różne tańce. Swoją wiedzę sprawdzicie w.... och nie chce mi się pisać. Spadam.
Pa
ech....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.