czwartek, 11 sierpnia 2011

Cykl Urodzinowy: | urodziny bloga!

Rozumiecie to kochani? Ten blog ma już 365 dni! Cały rok! Nie wierzę w to.! To tak szybko zleciało...

Tak to się zaczęło: ..
...Dokładnie rok temu siedziałam przed komputerem i przeglądałam internet. Patrzyłam to tu, to tam.. I nagle na jednej ze stron zobaczyłam ikonkę "Blogger" i podpis "Załóż własnego bloga", czy coś w tym rodzaju. Kliknęłam na to i zaczął powstawać nasz Dance - Taniec Zmysłów. Wymyśliłam adres: www.myowndance.blogspot.com i nazwę. Chciałam, żeby strona była o tańcu, bo od pewnego czasu taniec jest moja największą pasja, a "myowndance" oznacza >>mój własny taniec<< . Gdy strona była gotowa, napisałam pierwszego posta. Był on o moim idolu tanecznym Adamie Sevanim. (Przez ten rok moje taneczne upodobania trochę się zmieniły i nie szaleję tak za Adamem, ale nadal go lubię.) Na początku musiałam się rozkręcić. Teksty były trochę sztywne, a teraz opowiadam o swojej codzienności i wplatam ją do niektórych postów. Wstawiam swoje zdjęcia i rozwijam bloga. Podczas tego roku napisałam ponad 150 postów, zyskałam prawie 20 000 wejść i 20 obserwatorów. Jestem dumna z bloga i mam nadzieję, że będzie się rozwijał i stawał coraz lepszy, a Wam przynosił inspirację, motywację i był kopalnią tanecznej wiedzy...

Poczekajcie jeszcze trochę. Za chwilę ukażą się kolejne posty, a w nich... wiele niespodzianek. Rozpoczynam Cykl Urodzinowy!
Majka - założycielka bloga "Dance - Taniec Zmysłów"
Dance Your Life!

2 komentarze:

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.