piątek, 19 sierpnia 2011

Newsy ze świata tancerzy;)

Dobrze, że wpadliście, bo ostatnio dużo się dzieje w tanecznym świecie! Chcę Wam trochę o tym napisać:

1. Startuje następna edycja "Tańca z Gwizdami", która z kolei to już będzie? Podobno następują kolejne zmiany w jury i prowadzących. Pożegnamy Kasię Skrzynecką i powitamy Nataszę Urbańską, a na miejsce Beaty Tyszkiewicz przyjdzie mąż Nataszy. Szczerze mówiąc już trochę ulewa mi się od tego programu, pewnie nie będzie już żadnych znanych gwiazd, a tańczenie "w kółko" Tanńca Towarzyskiego mnie przerasta. Niestety nie zamierzam tego oglądać!

2. Agustin Egurrola i Rafał Maserak (tancerze) niedawno pojechali do USA na męską wycieczkę. Odpoczywali i odwiedzali Amerykańskie szkoły taneczne. Zawitali też w ekskluzywnych, tanecznych Klubach!

3. Obecny partner Dody - Błażej Szychowski jest tancerzem i choreografem. Robi układy dla gwizd takich jak Edyta Górniak. Tańczy od wieku 5 lat; wtedy kaształtował swój talent w Łodzi. Doskonalił się też w wielkiej szkole tanecznej "Broadway Dance Center" w Nowym Yorku! Ale czemu większosć z Was o nim nie słyszała? Bo "stoczył się" wystepując w grupie tanecznej zespołu "Ich Troje". Szkoda, bo przez to świat o nim nie słyszał :( .

4. Ostatnio oglądałam Vivę i usłyszałam nową piosenkę Candy Girl. W teledysku tańczą z nią jakieś dziewczyny. Czy jedną z nich jest Ilona Bekier z 5 edycji "You Can Dance"?  Z ciemnymi włosami, w czarnej kurtce i białej podartej bluzce... ? Tak, z pewnością to ona. Z resztą sami to zobaczcie i oceńcie.



Będziecie mieli/miały o czym opowiadać:)
Majka .

2 komentarze:

  1. To mogła być Ilona Bekier, ponieważ w nagraniu teledysku brała udział grupa Volt, a Ilona jest w tej grupie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow .! Dzięki za wiadomość Julka, nawet nie wiedziałam xD Pozdrawiam .!

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.