poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Zdjęcia z kolonii .!

Cześć, kochani! Jak Wasze wakacje? Przepraszam, ze długo nic nie pisałam, ale moje wakacje są strasznie zabiegane! Co chwilę wyskakuje pomysł na kolejny wyjazd! Nie nadążam. Gubię się w tym wszystkim, potrzebuję trochę czasu na odpoczynek. Ach.. żeby chociaż usiąść i odetchnąć... O moich wszystkich podróżach napiszę później, ale na razie wstawiam kilka fotek z pierwszego wyjazdu - obozu tanecznego.

medal trzeciego miejsca...
... w kategorii duety
brama do ośrodka
wycieczka do indiańskiej wioski
tipi - schornienia indian
tipi od środka
pierwsza dyskoteka
śluby kolonijne
moje bazgroły:]
jezioro

No to by było na tyle.
Wasza Majka

2 komentarze:

  1. szkoda ze 3 ale i tak nieźle ! Dla mnie zawsze bedziesz mistrzynia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! brawo majka!3 miejsce też jest dobre :)) Na koloni musiało być fajnie:D

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.