piątek, 5 sierpnia 2011

Gdańsk Dźwiga Muzę Dance Edition

I ruszyło! Dziś i jutro w Gdańsku odbywają się bitwy taneczne na style uliczne! Pisałam już o tym kilka miesięcy temu uprzedzając, żebyście zrobili jakieś chorografie, i co? Jesteście w Gdańsku? Życzę powodzenia wszystkim tanecznym uczestnikom. Dajcie czadu! Miejmy nadzieję, że będziemy mogli potem zobaczyć nagrania z tej imprezy. Dopiero po raz trzeci organizowane jest takie show, ale to dobra kopalnia dla tanecznych talentów. I nie tylko! Dzieje się tam coś z Graffiti i Beat Boxem, więc zapowiada się fajnie. Przypominam, że wstęp dla uczestników jest od 14 lat, więc już niedługo będziecie mogli się zastanawiać, czy nie pojechać tam i potańczyć w turnieju:) .?! Ja bardzo chcętnie zatańczę tam za kilka lat, ale na razie muszę skupić się nad szlifowaniem mojej techniki, a to trochę potrwa;]

Majka

1 komentarz:

  1. Nie, mnie nie ma w Gdańsku ;)
    Ale ciebie też ;p Chyba... Jak jesteś w Wawie to może się spotkamy?

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.