sobota, 6 sierpnia 2011

Taneczne cytaty.

Z moich postów wyrwałam kilka zdań, które bardzo mi się podobają. Jestem ciekawa, który tekst Wam podoba się najbardziej. Przeczytajcie je i głosujcie na najfjaniejszy (wegług Was) w ankiecie, na stronie.


"Lyrical Jazz to najbardziej emocjonalny taniec jaki istnieje."

"Po prostu dobrze się bawimy tańcząc nasz ulubiony styl, którym wyrażamy siebie, którym się bawimy, czujemy się wolni i szczęsliwi.."

"Tańcząc Modern Jazz przekazujesz swoje myśli i uczucia.."

"Taniec jest moim żywiołem. To całe moje życie."

"House to taniec pełen tajemniczości. Robi duże wrażenie."

"Tak naprawdę to taniec jest moim życiem, światem . Poprzez taniec mogę pokazać to co czuję w danej chwili i jaka jestem"

Zagłosowaliście już?
Majka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.