czwartek, 21 kwietnia 2011

CO?!?

JAK TO MOŻLIWE?
Moi najwięksi ulubieńcy w YCD odpadli! Najpierw Darek, potem Magda.. i jeszcze okazało się, że Paulina ma kontuzję! Siedziałam przed TV i okazało się, że idol nastolatek i ulubieniec moich koleżanek z klasy odpada.. (ja też go lubię) :[  Powiedziałam: jeśli Magda odpadnie, przestaję oglądać You Can Dance. Odpadła i... oczywiście  moja "obietnica" była tylko po to aby podkreślić dramaturgię sytuacji, ale chyba faktycznie nie będę tego ogladać.. no bo niby czemu? To wszystko jest takie.. ach nie ważne. Jestem oburzona i nie mam słów by wyrazić moje rozczarowanie. Na dodatek byli dziś rano w Dzień Dobry TVN  razem z Patricią Kazadi. Jak to wyglądało? Madzia odpowiedziała na jedno pytanie, Darek na jedno i Patricia na jedno. Ich występ trwał 6 minut. ..ach... no cóż! Takie życie. Kończę, bo biorę się za pisanie kolejnego posta.

Pa, pa
Majka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.