sobota, 23 kwietnia 2011

To co umie Klaudia:

Niedawno maila od czytelniczki mojego bloga. Cieszę się, że ktoś czyta tego mojego bloga. Dziewczyna poprosiła mnie o napisanie o niej na blogu. Więc piszę! Klaudia ma 15 lat i uważa (a my jej wierzymy, no nie?) że tańczy dobrze. Klaudia mieszka w Kielcach i tańczy od 10 roku życia. "Zaczęłam bardzo późno, ale lepiej późno niż wcale" pisze Klaudia. Nie chodzi na żadne zajęcia, ale codziennie tańczy w pokoju i robi własne układy. Jej ulubionym stylem tańca jest Modern Jazz. "Nie widzę poza nim świata. Lubię inne style, ale to tylko w nim czuje Ducha Tańca, o którym pisałaś". Jestem ciekawa jak Klaudia tańczy.. na słowach nigdy nie może się skończyć;]


Moja prośba: wyślij nam filmik z jednym z Twoich układów. Chcemy zobaczyć jak sobie radzisz... o ile tylko chcesz nam pokazać:)


Moja rada: wiele osób sądzi, że mogą sobie tańczyć bez szkoły tańca, po prostu sobie samemu. Ja to szanuję, ale jeśli masz jakieś plany związane z tańcem i chcesz do czegoś dojść, to musisz ciężko pracować, rozciągać się i... chodzić na zajęcia. Lepsze, czy gorsze.. ważne, że jest wycisk i porzez treningi ulepszysz swoją technikę.


Gorąco pozdrawiam Cię, Klaudia i życzę powodzenia na tanecznym szlaku .

:* Bu$ka, do zobaczenia!

A i jeszcze coś. Za zaangażowanie w czytanie bloga i wyjawienie inicjatywy daję Ci złotą gwiazdkę w rankingu. Klaudia... chyba masz przewagę!

Majka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.