piątek, 29 kwietnia 2011

Podsumowanie ankiety

Po prawej stronie bloga widzicie ankietę. Jest ona zamknięta, bo ... już mieliście wystarczająco dużo czasu na oddawanie głosów, więc ją zamknęłam. 24 osoby oddały głosy. Nie wiedziałam, że tyle osób na bieżąco czyta mojego bloga! W każdym razie cieszę się, że tyle Was jest. Zrobiłam sondę, aby zobaczyć jaki styl tańca najbardziej lubią moi czytelnicy. A więc zaczynamy od ostatnich miejsc:

III miejsce:
Musical Dance (otrzymał 2 głosy)
House (otrzymał 2 głosy)

II miejsce:
Hip Hop (otrzymał 6 głosów)

I miejsce:
(poproszę o werble)... Tam-Ta-Ra-Dam......!

Taniec Nowoczesny (7 głosów)
Jazz i Modern Jazz (7 głosów)

Teraz podziękowania:
Gratuluję popularności tym 6 tańcom, innym ochotnikom (Tańcowi Towarzyskiemu, Streetowi i Breakdanceowi) dziękuje za wzięcie udział w ankiecie mimo nieotrzymania żadnych głosów.

A i zapewne niedługo skasuję ankietę z bloga, więc inni czytelnicy, którzy dowiedzą się o moim blogu (np. za miesiąc) nie będą jej widzieli, bo przedtem ją usunę. Może nawet teraz jest już parę miesięcy po tym jak to napisałam..?
Pzdr.
Majka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.