czwartek, 7 kwietnia 2011

OBSERWATORZY BLOGA

łączcie się!


Kochani! Czytacie mojego bloga i z komentarzy oraz (niewielu) maili/mailów okazuje się, że lubicie moje posty. Więc słuchajcie. Po lewej stronie znajdziecie listę obserwatorów bloga. Stańcie się obserwatorami.

Jak to zrobić?

Po prostu kliknijcie w odpowiednie miejsce, chyba to taki napis "stań się obserwatorem", czy coś takiego. To całkowicie darmowe i zajmuje mniej niż 3 minuty. Tylko, że najpierw musicie mieć konto Google, np. Gmaila czy Open ID . Wystarczy zalogować się na to konto i po wybraniu dla siebie nicka automatycznie staniecie się obserwatorami. Może nienajlepiej to tłumaczę, ale nie trzeba być matematycznym geniuszem, żeby wiedzieć jak na coś kliknąć i coś wpisać. Poradzicie sobie!

Co to daje?

Bycie obserwatorem daje dużo - dodatkowe uprawnienia. Logujecie się na swoje konto i na profilu macie napisane, czy na blogu wpisałam coś nowego, czy nie. Podane są kawałki najnowszych postów i zdjęcia do nich dołączone. Jeśli macie bloga to inni, którzy wchodzą na moją stronkę patrzą na obserwatorów i klikają. Tym samym wchodzą na Wasze profile i zostają przekierowani na wasze blogi... Czytają je i w ogóle. Może nie wytłumaczyłam tego wszystkiego dobrze i nie jestem bardzo przekonująca w tym poście, ale jest 22.coś. ... a ja jestem padnięta bo ostatnio muszę się strasznie starać w szkole - przecież to ostatnia klasa!

Z m ę c z o n a   M a j k a . . .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.