piątek, 8 kwietnia 2011

Czytelnicy, gwiazdki i nagrody.

Kochani! Pomyślałam sobie, że na blogu będą gwiazdki. O co chodzi? A więc zamierzam robić wiele konkursów. W nich wygraną jest napisanie o zwycięzcy na blogu i rozsławienie go w jakikolwiek sposób, jaki on sobie zażyczy. Poprzez wygraną ktoś zwyciezca otrzymuje gwiazdkę. Ranking ilości gwiazdek znajduje się po lewej stronie bloga. Na razie do rankingu wpisałam obserwatorów bloga, ale jeśli chcecie też się w nim znaleźć to po prostu w komentarzu (tylko) do tego posta wpiszcie "ja też chcę otrzymywać złote gwiazdki. Mój nick to np. ania999". I tak Was zapiszę w rankingu.

Po co zbierać gwiazdki?
Bo jeśli bęciecie mieć ich 5 to otrzymujecie fantastyczną nagrodę rzeczową! Warto. Na prawdę warto wziąć udział w moich konkursach i trochę się starać. przeciez i tak nieustannie ccytacie mojego bloga, więc co za różnica jak odpowiecie na kilka pytań?

Jak jeszcze można je zdobywać (gwiazdki)?
Wystarczy wysłać mi na maila coś ciekawego o tańcu, czy prośbę o to, abym napisała o Was . Jeśli ktoś wyśle filmik siebie tańczącego cn. 1-minutowy, dobry układ to też dam Wam gwiazdkę. I chcętnie napiszę o tym jakąś notkę (zapewne wstawiając ten filmik na stronkę). Wykazujcie iniciatywę. Te gwiazki to urozmaicenie bloga. Zrobiłam to, żeby był oryginalny i nie tylko z samymi artykułami.

Konkurs już wkrótce na blogu!
Majka.

1 komentarz:

  1. Ja też chcę dostawać gwiazdki, więc proszę, żebyś mnie zapisała. Mam na imię Klaudia i tak mnie zapisz w rankingu. Będę bardzo wdzięczna. pzdr ;)

    OdpowiedzUsuń

Piszcie to, co sądzicie o poście, blogu lub to co wam przyjdzie do głowy:) Każde miłe słowo motywuje mnie do pracy nad blogiem.